Kontakt os

Har du spørgsmål til bestilling på Ruggits hjemmeside eller spørgsmål til din ordre, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Udfyld kontaktformularen nedenfor eller send os en mail på [email protected] – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

FAQ

Trin 1 – Find produkt: Klik på et produkt du er interesseret i og vælg størrelse. Klik herefter på knappen ‘Læg i indkøbskurv’. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på sitet på samme måde.
Trin 2 – Indkøbskurv: Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ”Kurv”. Her ser du en oversigt over din bestilling. Har du en rabatkode, indtastes den på denne side. Klik herefter på ”Gå til bestilling” for at gå videre.
Trin 3 – Bestilling: Her indtaster du dine oplysninger. Alle felter markeret med * SKAL udfyldes. Hvis du vælger ”GLS Pakkeshop” kan du vælge mellem de pakkeshops som ligger nærmest din adresse. Vælg betalingsmetode og skriv eventuelt en kommentar til din ordre i kommentarfeltet. Ønsker du at tilmelde dig vores månedlige nyhedsbrev, kan du sætte hak i dette felt.
Trin 4 – Betaling: Hvis du har valgt at betale med kreditkort, skal du indtaste dit kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre. Prisen er det beløb, der vil blive trukket på din konto. Har du valgt at betale med ViaBill, bliver du omdirigeret til deres side, hvor du skal indtaste dine oplysninger. Du kan læse mere om betaling via ViaBill her. Tryk på “Godkend” for at afslutte købet.
Trin 5 – Kvittering: Vi har nu modtaget din bestilling, og du modtager automatisk en bekræftelse af ordren på e-mail, hvori det fremgår hvilke produkter, du har bestilt samt den samlede pris. Når dine varer er afsendt vil du yderligere modtage en e-mail med trackingnummer. Denne mail bliver typisk sendt omkring kl. 17 (hverdage).

I 99% af tilfældene afsender vi varen samme dag, hvis vi har modtaget ordren inden kl.14.00 (hverdage). Leveringen vil ske dagen efter, hvis adressen er på en brofast ø. (Gælder ordrer afsendt mandag-torsdag)

Vi betaler fragten, såfremt du vælger GLS Pakkeshop eller GLS Erhverv. Vi gør opmærksom på, at GLS Erhverv kun kan bruges i forbindelse med levering til arbejdsplads. Vi sender også med Post Danmark til både privat- og erhvervsadresser – prisen på dette afhænger af volumen på pakken.

Tryk på ikonet ”Kurv” og indtast din rabatkode ved feltet ”Anvend rabatkode”. Tryk derefter på ”Anvend” for at aktivere rabatten.

Pengene bliver reserveret på din konto, når du har bestilt dit tæppe. Vi hæver først pengene, når du har modtaget dit tæppe. Bemærk, at hvis du bestiller et speciallavet tæppe, er der andre betingelser, såfremt du betaler med ViaBill.

Vi modtager følgende kort: Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY, JCB, UnionPay & American Express. Du kan desuden betale med MobilePay.

Vi har hos Ruggit besluttet, ikke at tage imod betaling via bankoverførsler, fordi du som forbruger dermed stilles ringere, idet du ikke er beskyttet af den i forbrugeraftaleloven omfattede indsigelsesordning. Indsigelsesordningen er beskrevet i Forbrugerombudsmandens retningslinjer, og giver dig som indehaver og betaler med et betalingskort mulighed for at gøre indsigelse mod et trukket beløb på din konto i forbindelse med køb på internettet. Du skal da kunne gøre gældende, at du eksempelvis ikke har modtaget varen, har været udsat for misbrug af kontaktoplysninger m.v., ligesom indsigelsen ikke umiddelbart skal kunne tilbagevises som urigtig.

Vi udsender e-mails; når vi har sat dit tæppe i produktion, når det er afsendt til Danmark og når vi afsender dit tæppe fra Danmark.

Såfremt dit tæppe IKKE er sat i produktion, vil det være muligt at ændre farvevalg.

Din ordre kan annulleres såfremt det IKKE er sat i produktion. Er det sat i produktion, kan ordren desværre ikke annulleres. Du kan læse mere i vores handelsbetingelser, under fortrydelsesret.

Kontaktformular